سید جلال ملکی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آستانه برگزاری دعای عرفه و عید سعید قربان ایستگاه 53 که در مجاورت مصلای امام خمینی (ره) قرار دارد ماموران این ایستگاه بصورت سواره و پیاده و با استفاده از ماشین های سبک و سنگین و همچنین موتورهای آتش نشانی در نقاط داخلی و بیرونی مصلای امام خمینی (ره) مستقر هستند.
وی با بیان اینکه ماموران 130 ایستگاه آتش نشانی همچون گذشته در آماده باش کامل بسر می برند اظهارداشت : در سایر نقاط پر ازدحام نیز همچون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزاده صالح (ع)، حرم مطهر امام (ره)، مهدیه تهران ، ماموران آتش نشانی با تجهیزات کامل مستقر خواهند شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از شهروندان خواست که در مراسم دعای عرفه و نماز عید قربان همچون سال های گذشته با آتش نشانان همکاری داشته و در صورت بروز هرگونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی خود و فاصله گرفتن از محل حادثه مراتب را به سامانه 125 و یا آتش نشانان مستقر در محل اطلاع دهند.
مراسم دعای عرفه عصر امروز (سه شنبه) در اماکن مذهبی شهر تهران برگزار خواهد شد و همچنین نماز عید سعید قربان فردا (چهارشنبه) برگزار می شود.
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.