سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 17 و 4 دقیقه عصر امروز حادثه نشت ماده شیمیایی در داخل بنگاه باربری خیابان شوش به سامانه 125 اعلام و ماموران ایستگاه 91 آتش نشانی شهر تهران به همراه ماموران گروه هزمت (گروه تخصصی مبارزه با مواد شیمیایی) به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در یک باربری معمولی در یکی از کامیون های حاضر در محل تعداد 20 گالن 20 لیتری ماده شیمیایی فرمالین بارگیری شده بود و در حالی که این کامیون عازم رفتن به یکی از شهرهای شمالی کشور را داشت، این ماده شیمیایی از یکی از گالن ها به بیرون منتشر شد.
ملکی ادامه داد: بر اثر این حادثه مقدار زیادی از این ماده شیمیایی کف این باربری را فرا گرفت و همچنین چند کارگر حاضر در محل از ناحیه چشم دچار سوزش جزیی شدند.
وی خاطرنشان کرد: با حضور به موقع آتش نشانان بلافاصله عملیات ایمن سازی در محل انجام و نسبت به پاکسازی محل اقدام شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این حادثه را ناایمن جابجا کردن این گالن های ماده شیمیایی اعلام کرد و به شهروندان توصیه کرد که هر گونه جابجایی مواد شیمیایی و ترکیب و تولید کردن این مواد بسیار خطرناک است و هر گونه جابجایی مواد شیمیایی باید با خودروهای مخصوص انجام شود.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.