به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد صادق حسنی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اهداف این نهاد خدمت رسان، فراهم کردن شرایط تفریحی و تندرستی برای قشر خبرنگار است تا آنها به دور از مشغله کاری بتوانند با آمادگی کامل به فعالیت بپردازند.
حسنی گفت: در صدد هستیم ضمن احترام به قشر رسانه، تخفیف های 50 درصدی استفاده از مجموعه های تحت اختیار این نهاد را داشته باشیم.
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران تصریح کرد: مقدمات آن از طریق اداره اماکن در حال انجام است که خبرنگاران چه با معرفی رسانه های خود و کارت خبرنگاری بتوانند به فعالیت ورزشی بپردازند.
وی گفت: در حال حاضر 950 مجموعه مسقف و چمن مصنوعی و 2100 خانه های ورزش در بوستان ها در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
حسنی افزود: در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص سرانه ورزشی در پایتخت وجود ندارد و زیر ساخت لازم می تواند پاسخگوی نیاز های شهروندان تهرانی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه فعالیت های ورزشی شهروندان در حال حاضر به حد مطلوب خود نرسیده است خاطر نشان کرد: اساس سلامت و امید اجتماعی منوط به تحرک و فعالیت های بدنی است و در صدد هستیم سرانه ورزشی را متناسب با زیر ساخت ها داشته باشیم.
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران خاطر نشان کرد: همچنین در طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانه( از ابتدای تیر تا پایان شهریور ماه) 100 عنوان برنامه خانوادگی را در جهت تشویق خانواده به ورزش و تندرستی در سطح بوستان ها در نظر گرفته شده تا بتوانیم امید اجتماعی و نشاط خانوادگی را برای شهروندان به ارمغان آوریم.
حسنی با اشاره به اینکه یکی از اهداف بنیادی ما در ورزش درگیری سه نسل ( فرزندان، پدر و مادران و مادربزرگ و پدر بزرگان) به ورزش شهروندی است تاکید کرد: در این رویداد های ورزشی به صورت میانگین 5 تا 6 هزار شهروند تهرانی مشارکت دارند.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.