به گزارش روز جمعه ایرنا مهدی یوسفی جمارانی در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه اعتماد مردم مهمترین سرمایه حاکمیت است، اظهارداشت: اگر رسانه ها با موقعیت شناسی رسالت خود را در اطلاع رسانی به انجام برسانند اعتماد مردم نسبت به رسانه ها و حاکمیت روز به روز بیشتر می شود.
وی ادامه داد: انعکاس اطلاعات، حمایت و فشار افکار عمومی می تواند شرایط را برای مقابله با مفسدان برای دستگاه قضا بیشتر فراهم آورد.

یوسفی گفت: یکی از دستاوردهای مهم رسانه ها مقابله با فساد است که امروز جامعه ایرانی کم و بیش به این آفت مبتلا و می طلبد رسانه ها به نقاط دور از دید مردم بپردازند.

وی بیان کرد: معمولا دولت ها تلاش کرده اند جریان اطلاع رسانی را در کنترل خود داشته باشند و تمایل دارند مطالب به دلخواه آنها منعکس شود اما امروزه جریان اطلاع رسانی رشد کرده و قابل کنترل توسط یک بخش نیست.

فرماندار فیروزکوه همچنین در پاسخ به پرسش های خبرنگاران درباره حوادث غیرقابل پیش بینی اخیر شهرستان گفت: برای جبران خسارت سرمازدگی، کشاورزانی که بیمه داشتند خسارت می گیرند و بدهی بانکی کشاورزان فاقد بیمه نیز که حدود 560 نفر را در شهرستان شامل می شوند دو سال به تعویق افتاد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه مسکن مهر در شهرستان اظهارداشت: رسانه ها مشکلات این طرح را پیگیری کنند؛ مسکن مهر ایده ای مثبت بود که درست تصمیم گیری و اجرا نشد.
یوسفی گفت: برای بازآفرینی بافت فر سوده پروانه ساخت رایگان و تسهیلاتی با کارمزد هشت درصد تعلق می گیرد.

به گزارش ایرنا در این نشست که عصر پنجشنبه برگزار شد از تلاش خبرنگاران شهرستان فیروزکوه تجلیل به عمل آمد.
شهرستان فیروزکوه با 40 هزار نفر جمعیت در شمال شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/9897/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.