به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، این سامانه تمامی مناقصه ها، مزایده ها و استعلام ها را در بر می گیرد و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات از تمام پیمانکاران و فعالان این عرصه طی فراخوانی دعوت کرده تا طرح خود را در این زمینه ارایه کنند.
براساس این گزارش مدیریت یکپارچه معاملات، دسترسی یکسان ذینفعان به اطلاعات، کاهش هزینه‌ها، درآمدزایی و کاهش فساد و رانت از جمله اهدافی است که در دوره جدید مدیریت شهری و طبق تأکیدی که بر موضوع شفافیت وجود دارد با انجام این فراخوان دنبال می‌شود.
همچنین یکپارچگی اطلاعات و اجرای فرآیندها در شهرداری، دسترسی آنلاین و به موقع به اطلاعات معاملات شهرداری، دسترسی یکسان به اطلاعات معاملات شهرداری برای همه متقاضیان شرکت در معاملات و افزایش سرعت انجام معاملات از جمله مواردی است که با انجام چنین طرح‌هایی در راستای دستیابی به تهران هوشمند صورت می‌گیرد.
شفاف سازی معاملات شهرداری تهران و مدیریت بهینه منابع و فعالیت‌های شهرداری از دیگر اهدافی است که این طرح و سایر طرح‌های مشابه به دنبال آن هستند.
افزایش درآمدهای شهرداری از طریق فروش اسناد معاملات، حق عضویت شرکت کنندگان در معاملات، فروش اطلاعات، حذف اسناد فیزیکی و حذف دوباره کاری‌ها نیز شامل اهداف مدیریت شهری جدید تهران است.
در این گزارش از شرکت‌ها و علاقمندان این حوزه دعوت شده برای دریافت اسناد فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر به پرتال شهرداری تهران به نشانی Tehran.ir، قسمت اطلاع رسانی، بخش مناقصات مراجعه کنند.
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.