به گزارش روز شنبه روابط عمومی منطقه 2 تهران، رسول کشت پور در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران از طرح های شهری این منطقه افزود: در پی اجرای مصوبه برج باغ ها تعداد برج هایی که در قالب این مصوبه ساخته شده اند بسیار زیاد و پس از لغو مصوبه برج باغ ها دیگر مجوزی در قالب برج باغ صادر نشده است.
وی اظهارداشت: حدود 30 پرونده در مورد برج باغ در منطقه 2 تشکیل شده که با لغو این مصوبه بررسی این پرونده ها که هر کدام در مراحل مختلف قرار داشت نیز متوقف شد.
به گزارش ایرنا، شورای اسلامی شهر تهران اسفند سال گذشته مصوبه این نهاد در سال 82 موسوم به «برج باغ ها» را لغو کرد.
مصوبه دومین دوره شورای اسلامی شهر تهران موسوم به برج باغ ها مبتنی بر احداث بنا در باغ های شهر تهران براساس 30 درصد بنا و 70 درصد باغ است.
به گفته کشت پور 11 پرونده در مرحله صدور پروانه بودند که با لغو مصوبه برج باغ روند صدور پروانه نیز متوقف شده و منتظر ابلاغیه شورای شهر درخصوص مقررات جایگزین مصوبه برج باغ ها هستیم.
وی در مورد ساختمان های ناایمن نیز گفت: حدود 200 ساختمان ناامین براساس شاخص های ایمنی شناسایی شده اند که این ساختمان ها به صورت مستمر مورد پایش قرار گرفته اند اما برای اقدامات حقوقی و رفع خطر نیازمند دستورهای جدی تری هستیم.
شهردار منطقه 2 تهران ادامه داد: پل معلق آسمان به طول 250 متر با ارتفاع 80 متر که بوستان نهج البلاغه به بوستان پردیسان را منتصل می کند، بوستان 2.5 هکتاری پردیس کوهستان و نیروگاه یک مگاواتی نهج البلاغه از جمله پروژه های آماده بهره برداری این منطقه است.
تهرام/9353/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.