به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه شهرستان ری در آیین بهره برداری از این سالن چند منظوره اظهار داشت: این سالن در زمینی به مساحت یک هزار و 694 متر مربع و با اعتبار 14 میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده در طی 6 ماه احداث شد.
هدایت الله جمالی پور عنوان کرد: این طرح شامل یک هزار و 38 متر مربع سالن ورزشی، 604 متر مربع ساختمان اداری و سالن کارآفرینی و 360 متر مربع نیز محوطه حیاط است.
وی اضافه کرد: سالن ورزشی شهید حیدری زاده روستای درسن آباد کهریزک برای ورزش های فوتبال سالنی، هندبال، بسکتبال، کشتی، بدنسازی و والیبال طراحی شده است.
معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه دولت توجه ویژه ای به توسعه روستاها دارد، عنوان کرد: روستاهای شهرستان ری تبدیل به کارگاه عمرانی در حوزه راه روستایی، سالن های چند منظوره ورزشی و آب و فاضلاب شده است.
وی ادامه داد: تمامی روستاهای بالای پنج هزار نفر این شهرستان دارای اماکن ورزشی استاندارد و امکانات رفاهی مناسب مانند بوستان، بلوار و آب شرب مناسب هستند.
روستای درسن آباد با ۲۳۴ خانوار و ۵۰۰ هکتار اراضی کشاورزی مرغوب در 2 کیلومتری جنوب پالایشگاه نفت تهران و در محدوده شهر کهریزک واقع شده است.
شهر کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران ـ قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله 13 کیلومتری شهرری واقع شده است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.