به گزارش ایرنا، محسن هاشمی سه شنبه درپایان هفتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران باحضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خرید و فروش پست در شهرداری تکذیب می شود.
وی در ادامه با اشاره به حضور مدیرعامل آب و فاضلاب درصحن شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایشان گزارشی را ارائه کردند که نگران کننده نیست اما باید موضوع مصرف آب را کنترل کنیم.
هاشمی افزود: مصرف آب در تهران بالاست اما تولید آب در این شهر پایین است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سئوالات خبرنگاران درباره واگذاری ملکی به شورای عالی استانها گفت: با توجه به ظرفیت شورای عالی استانها، شورای اسلامی شهر تهران طرح یک فوریتی را در خصوص واگذاری ملکی در خیابان بخارست به مساحت 2000 متر جهت واگذاری حق بهره‌برداری به مدت چهار سال به شورای عالی استانها صادر کرد.
وی گفت: شورا موظف است به شورای عالی استانها کمک کند.
هاشمی افزود: شورای عالی استانها مکان مناسبی برای برگزاری کمیسیون ها و اجلاس خود نداشته است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: باید از ظرفیت این شورا استفاده کرد.
وی با اشاره به تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه مواردی که مطرح شده مشکلی برای شهردار تهران وجود ندارد و درباره معاونان وی نیز اطلاعی ندارم.
هاشمی درباره انتصابات فامیلی در شهرداری افزود: اکثر این انتصابات در دوره 12 ساله شهرداری تهران (قالیباف) اتفاق افتاد.
وی تاکید کرد: اکثر انتصابات به این گونه بوده که ابتدا منتصب شده و سپس فامیل شدند.
هاشمی در خصوص برگزاری نمایشگاه الکامپ در محل دائمی نمایشگاه های تهران نیزاظهارداشت: ممنوعیت این موضوع به وزارت صنعت اطلاع داده شده است.
وی عنوان کرد: نمایشگاه نباید در مراکزی که موجب ترافیک است، برگزار شود.
هاشمی اضافه کرد: به نفع شهرداری است که نمایشگاه ها در شهر آفتاب برگزار شود و در سایر نقاط شهر نمایشگاهی برپا نشود.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر خرید و فروش پست مدیریتی در شهرداری تهران اظهارداشت: این موضوع صد در صد تکذیب می‌شود.
وی درباره ایجاد کمیته پایش اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیزخاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز اعضای شورا پایش می شوند.
هاشمی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر تهران 21 نفر هستند و یکدیگر را پایش می کنند و همچنین اعضای شورا به طور دوربینی و میکروفونی نیز پایش می شوند.
وی در ادامه با اشاره به این که برخی برج های تهران پایان کار ندارند، تاکید کرد: برج نشینی برای تهرانی ها هنوز جا نیفتاده است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: برج ها پایان کار ندارند و باید مصوبات جدیدی را بگذاریم تا مشکلاتی که در برج های پایتخت وجود دارد رفع شود و برج ها بدون دریافت پایان‌کار واگذار نشوند.
تهرام/7244/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.