به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 19، سعید رنجبریان افزود: برنامه ریزی برای اوقات فراغت اهالی حاشیه جنوب تهران از جمله مواردی است که همواره دغدغه اصلی در توزیع عادلانه سرانه فرهنگی بوده است.
رئیس فرهنگسرای مهر با اشاره به مشکلات ساکنان روستاهای حاشیه جنوب شهر تهران اظهار داشت: مسائل مالی و معیشتی و اشتغال کودکان به مشاغل کاذب مهمترین علت عدم دسترسی ساکنان این روستاها به امکانات فرهنگی و جشنواره های تابستانی است که سبد خانوار آنان را در تقابل با سهم فرهنگی خالی نگه داشته است.
رنجبریان گفت: براین اساس مقرر شد تا خدمات فرهنگی را در قالب «فرهنگسرای سیار» به ساکنان حاشیه جنوب شهر تهران به خصوص کودکان ارائه کنیم.
مدیر فرهنگی هنری منطقه 19 با اشاره به برگزاری «فرهنگسرای سیار» در بخش های میدانی، فرهنگی و صحنه ای افزود: در بخش میدانی با برپایی ایستگاه های مفرح و شاد مانند نقاشی کودکان، ایستگاه گریم، پازل نقشه ایران ،حوض ماهی و ترامپولین، در بخش فرهنگی با برپایی نمایشگاه تخصصی در حوزه کتاب کودک، غرفه صنایع دستی ویژه بزرگسالان و ایستگاه ورزش و در بخش صحنه ای با محوریت اجرای سرودهای قرآنی و نمایش شاد موزیکال میزبان ساکنان حاشیه جنوب تهران هستیم.
وی گفت: فرهنگسرای سیار با مشارکت معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 19، از چهارم تا هشتم مردادماه از ساعت 18 در شهرک گلریز، روستای پلائین، مرتضی گرد و خلازیر به ارائه خدمات فرهنگی و تفریحی خواهد پرداخت.
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.