یدالله صفری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این مدت 13 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات خودکفایی و اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش در این شهرستان پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: مددجویان و زنان سرپرست خانوار از تسهیلات 200 میلیون ریالی خود اشتغالی در حوزه های دامداری، خدمات و کشاورزی بهره مند شدند.
وی با اشاره به کاهش 70 درصدی پشت نوبت مددجویان در این شهرستان گفت: مددجویان ری از اواخر سال گذشته در لیست انتظار بودند تا تحت پوشش قرار گیرند که در سه ماهه نخست امسال از لیست انتظار خارج شدند.
صفری ادامه داد: تعدادی از مددجویان شاغل و تعدادی هم خودکفا و توانمند شده و از تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان ری خارج شدند.
وی با اشاره به اینکه اهتمام کمیته امداد در راستای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش است، افزود: 300 خانوار نیز در سال 96 توانمند شده و از پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ری خارج شدند.

** اتباع بیگانه هم از حمایت های کمیته امداد برخورد می شوند
رییس کمیته امداد ری ادامه داد: اتباع بیگانه به صورت موردی و با توجه به نیازهایی که دارند تحت حمایت این نهاد قرار می گیرند تا مشکلات آنها نیز حل شود.
صفری گفت: در حال حاضر 98 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد ری هستند که هزینه تحصیلی آنها از سوی این نهاد تامین می شود.
وی افزود: این نهاد حمایتی با کارخانه ها و اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در این شهر تعامل دارد و برخی از دانشجویانی که دارای رشته های مرتبط با اینگونه مراکز هستند به آنها معرفی شده و اشتغال می یابند.
بیش از 6 هزارو 50 نفر در قالب 29 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد شهرستان ری هستند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.