به گزارش خبرنگار ایرنا؛ به مناسبت 25 تیرماه روز صنعت و معدن درمراسمی به منظور بزرگداشت صنعت گر و معدن کار نمونه استان تهران در سالن همایش های بین المللی صداوسیما در حال برگزاری است.
محمد حسین مقیمی در این مراسم اظهار داشت: باید مدیران اقتصادی بخش خصوصی کارهای خود را بخوبی سامان دهند تا بتوانیم با پشت گرمی و اتحاد و همدلی از این مسیر سخت عبور کنیم.
وی ادامه داد: در زمانی که جنگ در دهه 60 به ما تحمیل شد ما صنعت پیشرفته ای نداشتیم ولی اکنون با کار و تلاش توانستیم به یک صنعت پیشرفته برسیم.
استاندار تهران خاطرنشان کرد: در دهه 60 کشور سالانه یک میلیون تن فولاد تولید می کرد ولی اکنون این میزان به 300 میلیون تن افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه اکنون بهترین مدیران با تجربه در حوزه اقتصادی داریم تاکید کرد: در شرایط فعلی مراکز دانشگاهی در حوزه صنعت به خوبی عمل کرده و مدیران تحصیل کرده ای را تربیت می کنند.

** استان تهران دارای 17 هزار واحد صنعتی است
مقیمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در حال حاضر استان تهران دارای 17 هزار واحد صنعتی با داشتن بالای 50 پرسنل است.
وی ادامه داد: همچنین در استان تهران 70 هزار کارگاه های خدمات فنی و 500 هزار واحد صنعتی و معدنی همچون شن و ماسه در استان تهران وجود دارد.
استاندار تهران تصریح کرد: این استان در زمینه صادرات، تولید، اشتغال، تجارت و ... سهم 50 درصدی در کشور دارد و اگر چرخ صنعت استان تهران به خوبی حرکت کند یعنی اینکه چرخ صنعت کشور بخوبی در مسیر پیشرفت قرار دارد.
مراسم بزرگداشت صنعت گر و معدن کار نمونه استان با حضور محمد حسین مقیمی استاندار تهران؛ یدالله صادقی رییس سازمان معدن و تجارت استان تهران؛ محمدرضا مرتضوی رییس خانه صنعت و معدن استان تهران و جمعی از مدیران و صنعت گران و معدن کاران برگزیده استان در سالن همایش های صداوسیما در حال برگزاری است.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.