طیبه سیاوشی شاه عنایتی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان ری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ناکارآمدی در عرصه اقتصادی که از گذشته وجود داشت با مشکلات جدید در هم آمیخته و سبب بروز مشکلات عدیده ای برای کارگران و تولیدکنندگان شده است.
وی تصریح کرد: چالش های سیاست خارجی ایران بر مشکلات داخلی افزوده است و باید چاره جویی اساسی در این زمینه انجام شود.
سیاوشی اظهار داشت: دولت در وضعیت کنونی باید نگاه فوق العاده ای نسبت به تولیدکنندگان و کارگران واحدهای تولیدی و صنفی داشته باشد.
وی با بیان اینکه دولت باید امتیازات و بسته های تشویقی ویژه ای را به تولیدکنندگان ارائه دهد، گفت: دولت برای تولیدکنندگان فرصت فعالیت را فراهم کند و از طرفی فرصت هر نوع تخلف و ورود به فساد در حوزه تولید را از بین ببرد.
وی ادامه داد: قوانین موجود در عرصه پولی متناقض و متراکم بوده و برای تولیدکنندگان محدودیت ایجاد می کند و همین موضوع زمینه ساز بروز مشکلاتی برای این قشر شده است.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تخفیف مالیاتی مربوط به کارفرمایان و ایجاد امکانات برای کارگران در راستای افزایش تولیدات داخلی و حمایت از تولیدکنندگان مورد نیاز بوده و باید به صورت جدی مورد توجه و بررسی قرار گیرد.
وی تاکید کرد: ورود هر نوع کالای قاچاق به کشور، مانع رشد تولیدات داخلی می شود و باید در این عرصه نظارت دقیق و موثری صورت گیرد.
سیاوشی گفت: کالاهای تولید داخل کشور در فرودگاه ها به نمایش گذاشته شود تا خریداران با دریافت این کالاها علاوه بر درآمدزایی، تولیدکنندگان و کارگران را مورد حمایت قرار دهند.
فاطمه ذوالقدر، طیبه سیاوشی، فاطمه سعیدی و فریده اولاد قباد از نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجلس، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی عصر چهارشنبه از واحدهای تولیدی این شهرستان بازدید کردند.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.