به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 11 در نشست مشترک مدیر آموزش و پرورش وشهرداری این منطقه تهران و جمعی از مدیران، مقرر شد تمامی مدارس دولتی بخش مرکزی پایتخت بتوانند حداقل یکبار از بودجه شهرداری تهران برای انجام کارهای عمرانی و تجهیزاتی استفاده کنند.
نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 با بیان اینکه درخواست های عمرانی و تجهیزاتی مدارس از سوی اداره آموزش و مشارکت های اجتماعی این منطقه جمع آوری شده، اظهارداشت: 150 مدرسه در محدوده این منطقه وجود دارد که از این تعداد 119 مدرسه دولتی هستند.
وی گفت: با توجه به رفع مشکلات برخی مدارس طی سالهای گذشته، امسال 77 مدرسه نیازهای عمرانی دارند که با برنامه ریزی انجام شده 13 میلیارد ریال اعتبار برای این کار در نظر گرفته شده است.
آبادیان خاطرنشان کرد: با وجود کاهش بودجه عمومی شهرداری تهران، تلاش شد برنامه های جامع با اثرگذاری طولانی مدت در مدارس اجرا شود.
شهردار منطقه 11 فرسودگی کالبدی و تجهیزاتی مدارس را مهم ترین نیاز آموزش و پرورش عنوان کرد و ادامه داد: انجام اقداماتی در حوزه سرویس مدارس بویژه مدارس استثنایی در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد.
براساس اعلام شهرداری تهران 60 درصد مدارس منطقه 11 فرسوده هستند. همچنین 45 مدرسه با عمر بالای 40 سال در بخش مرکزی شهر تهران وجود دارد که نیازمند نوسازی است و علاوه بر آن عمر مدارس همایون خواجوی، نرجس و جواد الائمه(ع) به بیش از 80 سال می رسد.
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.