به گزارش ایرنا ، به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سردار عبدالرضا ناظری گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر دپو انواع ماشین آلات راهسازی خارجی توسط یک شرکت در شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت، رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس مبارزه آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با اقدامات میدانی عوامل پلیس آگاهی و تأئید اطلاعات کسب شده ، مأموران با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام و نسبت به بازرسی از مکان اعلام شده اقدام کردند که در این بازرسی ، 23 دستگاه ماشین آلات راهسازی خارجی کشف کردند.
ناظری گفت: در بررسی مدارک این خودروها مشخص شد که برخی از این ادوات، در ابتدای صرفاً برای استفاده در مناطق آزاد و با شرایط و مقررات این مناطق وارد کشور شده است ولی مالکان این ماشین آلات بدون رعایت شرایط و مقررات، دستگاه ها را از منطقه آزاد خارج و در انبار شرکت دپو کرده اند.
وی گفت: 17 دستگاه از این ماشین آلات فاقد مدارک هر گونه مدرک گمرکی بود.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: باتوجه به عدم مطابقت اسناد بررسی شده با دستگاه های مکشوفه و نداشتن مدارک گمرکی ، ماشین آلات مکشوفه به ارزش یکصد میلیارد ریال به عنوان کالای قاچاق ضبط و درمحل توقیف شد.
وی بیان کرد: به منظور دستگیری مالک اصلی که تاکنون دستگیر نشده ، پرونده ای تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی پاکدشت ارجاع داده شد.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.