مرتضی حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی یک سال گذشته در این شهرستان 3 آزمایشگاه تولید شیشه و هروئین، 154 کیلوگرم انواع مواد مخدرکشف شده است که علاوه بر آن 2 مورد کارگاه ساخت وسایل استعمال شیشه نیز منهدم شده است.
فرماندار شهرستان پردیس عنوان کرد: طی سه ماه ابتدایی سال جاری 3 کیلو 278 گرم حشیش و یک کیلو و 726 گرم شیشه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس کشف شده است که در این ارتباط 120 نفر دستگیر شدند.
حیدری اضافه کرد: سال گذشته 259 کارتن خواب در قالب 11 طرح جمع آوری جمع آوری و به مراکز درمانی منتقل شدند.
فرماندار پردیس همچنین گفت: پنج قبضه سلاح و دو دستگاه بی‌سیم غیرمجاز نیز از متخلفان کشف و ضبط شد.
وی گفت: سال گذشته اجرای 18 مورد طرح پاک‌سازی و برخورد با فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان انجام ‌شد و شبکه بهداشت و درمان 2 هزار و 22 نفر از معتادان را شناسایی و به آنها آموزش داده است.
وی با اشاره به اقدامات و آموزش های پیشگیرانه نیز اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون بیش از 6 هزار نفر در مدارس، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مساجد برای پیشگیری از اعتیاد آموزش دیدند که علاوه بر این کلاس‌های مشاوره و آموزش از سوی اداره بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان برگزار می‌شود.
حیدی به بازرسی مسئولان شبکه بهداشت و درمان کمپ‌های ترک اعتیاد اشاره کرد و گفت: بازرسی مستمر از کمپ‌ها انجام می شود و در صورتی که شرایط استاندارد نداشته باشند تعطیل می‌شوند.
فرماندار شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: سه کمیته پیشگیری، درمان ، مقابله و مذاکره در ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری اداره بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی فعالیت می‌کنند.
شهرستان پردیس با 138 هزار نفر جمعیت در شرق استان تهران واقع شده است که از شرق با دماوند و از غرب با شهرستان تهران مرز مشترک دارد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.