به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی با اشاره به آغاز فصل تابستان و تعطیلی مراکز آموزشی اظهار داشت: غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در دستور کار اداره فرهنگی این حوزه قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: 12 خانه فرهنگ سیار تابستانه با استقرار در محلات کم برخوردار ناحیه چهار و پنج، 137 برنامه را اجرا خواهند کرد.
وی ادامه داد: ازجمله برنامه های پیش بینی شده در این ایام می توان به اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری سرگرمی، اکران و پخش فیلم ها و انیمیشن های متنوع و جذاب، برپایی اردوهای تفریحی و گردشگری برای کودکان کار، اجرای برنامه های کتابخوانی، شاهنامه خوانی و نقالی ویژه خانواده ها اشاره کرد.
بهرامی یادآدور شد: این برنامه ها در روستاهای کاشانک، جعفرآباد، قلعه نو، حاج موسی، شهرک گلریز و مرتضی گرد در جنوب تهران با رویکرد ارتقای فرهنگ نظم و انضباط و قانون گرایی برگزار می شود.
معاون شهردارمنطقه با اشاره به برگزاری 45 برنامه با عنوان سینما محله نیز خاطرنشان کرد: فیلم ها و کلیپ های آموزشی، انیمیشن اطلاع رسانی برای سالمندان، کودکان و بانوان در سطح محلات نیز به نمایش گذاشته می شود.
وی برنامه هایی چون غنی سازی اوقات فراغت سالمندان، جنگ های شبانه در بوستان های شاخص منطقه، معرفی بازی های بومی و محلی، ترویج گویش اقوام مختلف ایرانی، اطلاع رسانی با بروشور واجرای مسابقات و برنامه های متنوع فرهنگی را از دیگر برنامه های شهرداری در مناطق جنوبی تهران بیان کرد.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.