به گزارش ایرنا، سید محمدعلی افشانی در حساب توئیتری خود نوشت: 'شهر تهران با مسائل مهمی روبرو است. شایعات اخیر درباره انتصابات تکذیب می شود، این موضوعات فعلا در اولویت دغدغه های شهرداری نیست'.
طی روزهای اخیر مطالبی درباره انتصاب رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده بود.
ابتدای خرداد ماه امسال نیز اخباری درخصوص انتصاب ها در شهرداری تهران در فضای مجازی منتشر شد که مرکز ارتباطات و امور بین الملل این نهاد در اطلاعیه ای آنها را رد کرد و شایعه خواند.
فعالیت افشانی در شهرداری تهران 23 اردیبهشت ماه شروع شد؛ وی دومین شهردار منتخب اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران است. پیش از افشانی محمدعلی نجفی نخستین منتخب این دوره شورا بود که عمر مدیریتی او هفت ماه بیشتر دوام نیاورد.
نجفی شهرداری را پس از 12 سال از محمدباقر قالیباف تحویل گرفته بود.
افشانی پیش از این، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و نیز قبل از آن استاندار فارس بود که پس از انتخاب به عنوان شهردار تهران تاکنون رئیس حوزه شهردار، معاونان «فنی و عمرانی» و نیز «معماری و شهرسازی» خود در شهرداری را تغییر داده است.
چندروز پیش، پیروز حناچی به عنوان معاون معماری و شهرسازی و نیز ایرج معزی به عنوان معاون فنی و عمرانی شهرداری منصوب شده اند.
تهرام/9353/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.