به گزارش ایرنا ، آیت الله سید مرتضی محمودی روز یکشنبه در دیدار با رئیس دادگستری شهرستان ورامین گفت: برخی از افراد و جریان ها تلاش دارند تا با انتقادهای کورکورانه ، دستگاه قضایی را که ملجاء و پناهگاه محرومان است را به حاشیه ببرند که البته نباید به این انتقادها توجه داشت.
وی گفت: تحقق عدالت اسلامی ، مهمترین وظیفه دستگاه قضایی است و هیچ امری نباید مسئولان این قوه را از مسیر تحقق عدالت خارج کند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اظهار کرد: نباید افراد جامعه به واسطه مسئولیت سنگین دستگاه قضایی ، از پذیرش مسئولیت آن سر باز زنند چرا که این امر می تواند جامعه را با مشکل مواجه کند.
وی با اشاره به حجم زیاد ورودی پرونده دعاوی به دستگاه قضایی گفت: در گذشته بسیاری از مردم بدون مراجعه به محاکم قضایی و با ریش سفیدی بزرگترها ، مشکلات خود را برطرف می کردند که این امر امروز کمتر به چشم می خورد و باعث می شود که پرونده های زیادی به مراجع قضایی وارد شود.
امام جمعه ورامین گفت: ریشه بسیاری از مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی که رفع بخشی از آن به دستگاه قضایی سپرده می شود ، به دلیل مشکلات اقتصادی است که با حمایت از کالای ایرانی و ایجاد شغل پایدار برای جوانان ، بسیاری از این مشکلات برطرف می شود.
یکم تا هفتم تیرماه به مناسبت سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 نفر از یاران باوفای ایشان به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.