حسین ولایتی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حجم از سرمایه گذاری 33 هزار و 500 فرصت شغلی را در این شهرک فراهم کرده است و بیشتر این سرمایه گذاری ها هم در بخش های فلزی، شیمیایی و غذایی بوده است.
وی تصریح کرد: شهرک ها و نواحی صنعتی نقطه ثقل فعالیت ها و عملکرد بخش صنعت هستند و با استقرار واحدهای صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی، اهمیت خدمات رسانی و حمایت این شرکت از صنایع کوچک دو چندان می شود.
وی ادامه داد: صنعت مواد غذایی از جمله صنایع پاک به شمار می آید که با تقویت این بخش در این شهرک می توان حجم قابل توجهی از اشتغال را بدون آسیب رساندن به محیط زیست ایجاد کرد.
رییس شهرک صنعتی شمس آباد ادامه داد: اگر تولید محصول در حوزه صنعت بر اساس نیاز سنجی بازار انجام شود علاوه بر پاسخ گویی به نیاز داخلی می توان حجم زیادی از آن را به کشور های همسایه صادر کرد.
وی تامین آب مورد نیاز صنایع را بزرگترین مشکل کنونی این شهرک بیان کرد و گفت: این شهرک صنعتی در حوزه زیرساخت ها و تامین آب با مشکلات زیادی مواجه است با این وجود طرح انتقال آب از قنات شهی عباسی و کانال محمدیه به این شهرک از سال 92 آغاز شده است و در صورت تامین اعتبار درسال آتی به بهره برداری می رسد.
شهرک صنعتی شمس آباد با 2 هزار و 900 هکتار مساحت به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در 35 کیلومتری جاده تهران ـ قم بعد از مرقد مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.