حبیب الله ابوالحسن شیرازی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: والدین نسبت به سرنوشت فرزندان خود حساس باشند و در فصل تابستان که اوقات فراغت دانش آموزان است، فرزندانشان را در مدارس فوتبال دارای امضای مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیات استان تهران ثبت نام کنند.
وی افزود: این اطلاعات در حال حاضردرسایت این هیات موجود است و والدین با مشاهده هر گونه مشکلی در قبال مدارس فوتبال می توانند انتقادات خود را در بازرسی هیات فوتبال، حراست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مطرح کنند.
رئیس هیات فوتبال استان تهران ادامه داد: همچنین در طی سال گذشته 80 مدرسه فوتبال جدید نیز توانستند مجوز فعالیت خود را در شهر تهران دریافت کنند.
** نقل و انتقالات لیگ دسته یک فوتبال از 23 خردادماه آغاز می شود
رئیس هیات فوتبال استان تهران در ادامه افزود: طبق ابلاغیه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، ثبت نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتری و دسته یک تیم های فوتبال و فوتسال از 23 خرداد ماه آغاز شد.
شیرازی گفت: فصل نقل و انتقال لیگ دسته یک فوتبال و فوتسال به مدت 12 هفته و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال، هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به دنبال احیای مجدد تیم فوتبال پاس است گفت: برای احیای این تیم ریشه دار باید مقدمات و بستر سازی های لازم فراهم شود.
وی تصریح کرد: خرید امتیاز تیم لیگ برتری نیازمند اراده مسئولان ناجا است و در این خصوص بودجه ای برای خرید امتیاز از سوی اداره کل، هیات فوتبال و فدراسیون فوتبال وجود ندارد.
** تیم فوتبال نفت تهران بیش از 210 میلیارد ریال بدهی دارد
شیرازی همچنین به وضعیت بدهی 2 تیم ریشه دار راه آهن و نفت تهران اشاره کرد و گفت: واگذاری این تیم ها به بخش خصوصی شرایط پرداخت بدهی این تیم ها را نیز بهتر خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه تیم داری کاری سخت در ورزش فوتبال به شمار می رود، اظهار داشت: در خصوص وضعیت تیم راه آهن نامه نگاری های لازم با مدیرعامل باشگاه صورت گرفت تا در جهت تقویت و جذب بازیکن با کیفیت اقدام کند.
شیرازی ادامه داد: در حال حاضر تیم راه آهن سه میلیارد ریال به هیات فوتبال استان و مبالغی نیز به بازیکنان و اشخاص مختلف بدهکار است که می بایست در این خصوص اقداماتی صورت گیرد.
وی همچنین به وضعیت تیم فوتبال نفت تهران اشاره کرد و افزود: در خصوص مالکیت این تیم باید مجمع وزارت نفت تصمیم گیری کند.
رئیس هیات فوتبال استان تهران ادامه داد: بدهی تیم فوتبال نفت تهران بیش از 210 میلیارد ریال است که در صورت پرداخت نشدن، هر روز به میزان آن افزوده خواهد شد.
تهرام/7247/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.