به گزارش ایرنا مسعود سطانی فر شامگاه پنجشنبه که برای تماشای دیدار نهایی جام حذفی فوتبال بین تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران به ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر آمده بود در جمع خبرنگاران افزود:برگزاری دیدار نهایی جام حذفی که در دوسال اخیر به میزبانی خرمشهر برگزار می شود اقدام بسیار خوب فدراسیون فوتبال است که در این راه مسئولان ورزشی خوزستان اقدامات مناسبی داشته اند.
وی اظهار داشت:در چند روز اخیر استاندار خوزستان، فرماندار خرمشهر و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برای برگزاری فینال جام حذفی بین تیم های تراکتور سازی تبریز و نفت تهران تلاش زیادی کردند و این بازی در شرایط مناسبی برگزار شد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پروژه های نیمه کاره ورزشی محدوده منطقه آزاد اروند گفت:پروژه های نیمه کاره ای در این منطقه داریم که با توجه به میزان پیشرفت فیزیکی، به مرور و با توجه به منابع مالی وزارت ورزش و جوانان و همچنین منابع مالی استان خوزستان، این پروژه ها تکمیل می شود.
سلطانی فر افزود:استان خوزستان و خرمشهر و آبادان سابقه خوبی در ورزش کشور دارند که دارای استعدادهای بسیار بالایی نیز هستند که با ایجاد زیرساخت های مناسب خبرهای خوبی برای ورزش این استان داریم تا شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران این استان در میادین بین المللی باشیم.
وی همچنین در خصوص تکمیل ورزشگاه 5 مهر آبادان گفت:با کمک های سازمان منطقه آزاد اروند و ورود بخش خصوصی، برنامه ریزی در استان خوزستان برای تکمیل ورزشگاه پنج مهر آبادان می شود.
سلطانی فر همچنین در خصوص دیدار نهایی جام حذفی فوتبال نیز گفت:بازی بسیار خوبی بین تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران برگزار شد و مهم تر از آن، حضور هواداران خوب خوزستانی و تبریزی در این دیدار بود که به بازی گرمای خاص داده بودند.
تیم فوتبال نفت تهران پنجشنبه شب با برتری 1 بر صفر مقابل تراکتورسازی برای نخستین بار فاتح جام حذفی باشگاه های ایران شد.
7104/6125**خبرنگار:مسعود گادار**انتشار دهنده:سید بهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.