به گزارش ایرنا، محمدجواد حق شناس روز یکشنبه در هفتادمین جلسه شورا افزود: بسیار سخت و باور ناپذیر بود که اولین خبری را که در روز عید فطر دریافت کنیم، خبر درگذشت دوست ارجمند و استاد بزرگ جامعه شناسی کشور باشد.
وی گفت: استاد دکتر سید محمدامین قانعی راد، استاد بزرگ جامعه شناسی و رئیس سابق انجمن جامعه شناسی ایران پس از یک دوره سخت مبارزه با بیماری سرطان خیل بزرگ دوستداران، استادان و دانشجویان علاقمندش را تنها گذاشت و به سوی پرودگارش شتافت.
حق شناس عنوان کرد: جامعه علمی کشور به ویژه حوزه جامعه شناسی ایران سوگوار درگذشت این استاد فرزانه و دانشمند فرهیخته خواهد بود.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این کمیسیون سوگ از دست دادن این جامعه شناس متعهد و ایران دوست را به خانواده ارزشمند قانعی راد، جامعه علمی، انجمن جامعه شناسی ایران، دوستان، همکاران و دانشجویان این استاد تسلیت می گوید.
به گزارش ایرنا، مرحوم قانعی راد پنجشنبه 24 خردادماه در سن 63 سالگی به دلیل بیماری سرطان در بیمارستان کسری دارفانی را وداع گفت.
قانعی‌راد متولد 1334 رئیس انجمن جامعه‌شناسی ایران و عضو هیات علمی و استاد جامعه‌شناسی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور بود.
پیکر آن مرحوم امروز از محل کار وی (مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور) به سمت قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) تشییع شد.
مراسم ترحیم مرحوم قانعی راد سه شنبه 29 خردادماه، ساعت 14 تا 15 و 30 دقیقه در مسجد جامع شهرک قدس میدان صنعت برگزار می شود.
تهرام/7244/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.