به گزارش ایرنا، الهام فخاری روز یکشنبه در هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پروژه بوستان زندگی به عنوان بخشی از طرح ارتقای کیفیت زندگی در بافت تاریخی مرکز تهران و استقرار انضباط اجتماعی در محله آسیب‌خیز شهید هرندی اظهار داشت: این پروژه در راستای ساماندهی بوستان‌های این محله تعریف شده و از ترکیب و تجمیع، سه بوستان (خواجوی کرمانی، بهاران و حقانی) مساحتی در حدود 24 هکتار را شامل می‌ شود.
فخاری افزود: احداث بوستان زندگی (بازسازی و بازپیرایی بوستان محله شهید هرندی) در موقعیت خیابان شوش محله شهید هرندی از سال 94 آغاز شده و پایان این پروژه در سال گذشته، یعنی سال 96 پیش بینی شده بود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برغم اختصاص بودجه 1396 شهرداری تهران عملیات اجرایی احداث بوستان تا پایان سال 96 خاتمه نیافت گفت: در بودجه سال 1397 شهرداری تهران زمان اتمام پروژه با 2 سال وقفه به سال 98 موکول شده است.
وی تاکید کرد: بهره‌برداری از این بوستان، از عوامل کاهش آسیب‌های اجتماعی این محدوده است.
فخاری افزود: در حال حاضر با وجود این تأخیر قابل توجه ملاحظه می شود عملیات اجرایی تکمیل پروژه مسکوت مانده است.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیم آن می رود حقوق مسلم ساکنان محله هرندی، محله های اطراف و همه مردم تهران در بهره مندی از فضایی امن و سالم برای گذران اوقات فراغت تضییع شود.
وی خواستار ارایه توضیح علل توقف عملیات اجرایی پروژه و ارائه گزارشی از اقدامات و وضعیت محدودیت‌های تخصیص و تأمین اعتبارات پروژه در سال 1397 شد.
تهرام/7244//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.