ذهره عبادتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: کوره های ذغال سوزی با انتشار مستقیم دود و گازهای سمی در روستاها و مناطق مسکونی جنوب پایتخت موجب آلودگی هوا در سطح این منطقه شده است.
وی افزود: گشت و پایش و شناسایی متخلفان در جنوب تهران ادامه دارد و تمامی کوره های غیرمجاز ایجاد شده با دستور مقام قضایی تخریب و از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.
وی گفت: شکایات مردمی متعددی در خصوص بوی نامطبوع دامداری های و مرغداری ها گزارش شده است که پایش این واحدها نیز در دستور کار قرار دارد.
وی از برگزاری دوره آموزشی مدیریت پسماند کشاورزی در ری خبر داد و گفت: این دوره ها به مناسبت هفته محیط زیست برای دامداران، مرغداران و متصدیان واحدهای کشتارگاهی برگزار شد.
عبادتی عنوان کرد: آشنایی با نحوه دفع پسماند های کشاورزی و آشنان کردن وظایف کشاورزان و دامداران در قبال پسماندهایشان از مهمترین اهداف این دوره آموزشی بود.
وی به کارگاه آموزشی محیط زیست ویژه دهیاران و بخشداران نیز اشاره کرد و گفت: مسئولان قضایی ری در این کارگاه آموزشی، دهیاران و بخشداران را با وظایف قانونی خود آشنا می کنند.
وی پسماند سوزی و رهای سازی پسماند در طبیعت را از مشکلات زیست محیطی منطقه بیان کرد و گفت: دهیاران به عنوان شهرداران کوچک باید از وظایف قانونی و زیست محیطی خود آگاه باشند.
/6003/3218
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.