به گزارش ایرنا محسن هاشمی روز یکشنبه پس از پایان شصت و هشتمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات امروز و بررسی گزارش تفریغ بودجه سال 95 شهرداری افزود: شهرداری تفریغ بودجه‌ها را دیرتر از موعد مقرر ارسال می‌کند و این در حالی است که این گزارش باید در اردیبهشت‌ماه در صحن شورا بررسی شود.
وی با اشاره به اینکه این اختلاف بودجه و هزینه کرد از طریق درآمد واقعی تامین نشده بلکه از طریق وام های هنگفت بوده که موجب شده امروز شهرداری تهران بدهکار باشد اظهارداشت : باید بررسی شود که درآمدهای شهر در طول سال چگونه بوده و کجا هزینه شده است.
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه گزارش‌های هزینه‌کرد افزایش بودجه به درستی به شورای شهر تهران ارائه نشده اظهار کرد: با تفریغ بودجه درصدد رفع ابهامات هستیم.
وی در ادامه با بیان اینکه گزارش های تفریغ بودجه شهرداری تهران باید به موقع به شورا بیاید ، گفت: شهرداری تهران عملکرد بودجه 96 را به موقع نفرستاده است و بنده در این خصوص نیز به شهرداری تهران تذکر داده‌ام.
هاشمی ادامه داد: در حال حاضر کلیات تفریغ بودجه سال 95 به تصویب رسیده است و برای برطرف کردن شبهات به شهرداری تهران ارسال خواهد شد.
وی افزود: موضوع تفریغ بودجه اقدام جدیدی نیست و در دولت و شهرداری انجام می‌شود که باید در قالب استانداردهای خاص بررسی شود.
هاشمی عنوان کرد: گزارش تفریغ بودجه سال 95 شهرداری تهران، در 11 ماده امروز به شورا آمد و کلیات آن توسط اعضای شورای شهر به تصویب رسید.
تهرام/7244 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.