به گزارش ایرنا ، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در اطلاعیه ای اعلام کرد که در روز جهانی قدس این شرکت با آمادگی کامل پرسنل و بکارگیری تمامی امکانات خود به خدمت رسانی شهروندان و شرکت کنندگان در راهپیمایی پرداخت و با تلاش پرسنل زحمتکش این شرکت ضمن ارایه سرویس دهی منظم ، محیطی امن را فراهم کرد.
در این اطلاعیه آمده که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از ابتدای صبح روز جمعه فاصله حرکت قطارها در خطوط مترو تهران به خصوص در ایستگاه های خط 4 مترو به ویژه ایستگاه های دروازه دولت، فردوسی، تئاترشهر، میدان انقلاب اسلامی و... که در مسیر برگزاری راهپیمایی قرار داشتند، کاهش پیدا کرد تا جابجایی مسافران تسهیل شود.
شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ابراز امیدواری کرد که با سرویس دهی های ویژه در مناسبت های مذهبی و ملی بتواند رضایت بیشتر شهروندان را فراهم کند و این شرکت آماده است تا با فرا رسیدن عید سعید فطر بار دیگر نسبت به خدمات رسانی ایمن و مناسب به شهروندان اقدام کند.
راهپیمایی روز جهانی قدس روز گذشته با حضور میلیونی مردم روزه دار تهران در مسیرهای 10 گانه به سمت دانشگاه تهران میعادگاه نماز جمعه برگزار شد.
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.