به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، متن پیام محمدحسین مقیمی به این شرح است: در آستانه روز جهانی قدس، روز خروش مسلمانان علیه استکبار، ظلم و تفرقه افکنی قرار داریم. دفاع از آرمان و خواسته فلسطینیان در مقابل رژیم اشغالگر قدس، از امام راحل عظیم الشأن به یادگار مانده است.
در ادامه پیام استاندار تهران آمده؛ مقابله با سیاست ها و تفکر رژیم صهیونیستی که برآمده از سلطه طلبی و اشغالگری است و جنایت علیه بشریت را به دنبال دارد، نیازمند وحدت همه مسلمانان در اقصی نقاط جهان است.
مقیمی در این پیام بیان کرده؛ روز قدس غریو یکپارچگی مسلمانان جهان برای عدالت طلبی و ایستادگی در مقابل تجاوز و زورگویی را سر می دهد. حمایت از مردم مظلوم فلسطین که بیش از هفت دهه با نقض قوانین سرزمین خود را در اشغال دیده اند وظیفه مسلمانان است.
استاندار تهران در پیام خود به مناسبت روز جهانی قدس اظهار داشته؛ اینجانب ضمن سپاس از رشادت‌های همیشگی مردم قهرمان ایران اسلامی به‌ویژه شهروندان استان تهران، دعوت می‌کنم تا پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس حضور داشته و پیام آور وحدت، انسجام، ایستادگی و مقاومت اسلامی خود باشند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران همزمان با سراسر کشور از ساعت 10:30 دقیقه صبح روز جمعه(18خردادماه) در مسیرهای 10گانه به سمت میعادگاه نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار می شود.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.