جلال ملکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت 21 و 21 دقیقه شب گذشته حادثه سقوط در ارتفاعات کوهسار به سامانه 125 اعلام و بلافاصله یک تیم ویژه نجات کوهستان که در ایستگاه 74 آتش نشانی در منطقه کوهسار حضور داشتند به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: شب گذشته 2 کوهنورد برای کوهپیمایی با 2 دستگاه موتورسیکلت وارد ارتفاعات کوهسار شدند که بدلیل شیب تند پیاده به مسیر کوهپیمایی ادامه می دهند که در نهایت یکی از کوهنوردان بدلیل تاریکی شب و نبود تجهیزات مناسب از ارتفاع حدود 400 متری به پایین سقوط می کند.
ملکی اظهار کرد: آتش نشانان در نهایت کوهنوردی که درشرایط نامناسب بدنی و در میان شیب تند قله گیر کرده بود، نجات دادند و عملیات جستجو برای پیدا کردن فرد سقوط کرده در شب گذشته با همکاری عوامل هلال احمر بی نتیجه ماند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: با روشن شدن هوا عملیات جستجو امروز ادامه پیدا کرد و در نهایت موفق شدند جسم بی جان کوهنورد سقوط کرده را در پایین قله پیدا کنند.
قله کوهسار یکی از قلل زیبای ارتفاعات شمال غرب تهران که در شمال مناطق کن، شهران و حصارک واقع شده است و ارتفاع آن به 2 هزارو 770 متر می رسد و به راحتی از تهران قابل مشاهده است.
تهرام/7243/1109/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.