به گزارش خبرنگار ایرنا، پیروان ادیان مختلف از جمله کلیمیان، زرتشتیان و مسیحیان تهران که در مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب حضور دارند به خبرنگار ایرنا اظهار گفتند که هدف از حضور در این آئین ، گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب است تا به جهانیان اعلام کنیم که پیروان ادیان مختلف همیشه دوشادوش دیگر آحاد مردم از انقلاب خود حمایت می کنند و امروز آمده ایم تا بار دیگر با آرمان های این نظام و امام راحل تجدید میثاق کنیم.
همچنین براین اساس بسیاری از روزه اولی ها، دختر و پسر و به همراه خانواده های خود در مراسم ارتحال امام (ره) حضور دارند تا بتوانند امروز ضمن بازکردن روزه های خود در صحن ملکوتی امام (ره) از نزدیک بتوانند صحبت های مقام معظم رهبری را بشنوند.
اکیپ های اورژانس و آمبولانس هایی در اطراف صحن مصطفی خمینی حضور فعال دارند و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی دانشگاه تهران با ایجاد مراکز بهداشت، زائران را به صورت رایگان ویزیت کرده و در صورت نیاز به آنان دارو نیز تجویز می کنند. را برای این مسافران دارند.
همچنین در بیست و نهمین سالگرد ملکوتی امام غرفه های فرهنگی- مذهبی با همکاری شهرداری، تبلیغات اسلامی و سایر دستگاه ها در اطراف حرم مطهر امام دایر شده که بسیاری از مسافران در این غرفه ها حضور یافته و از نزدیک کتب و سایر اقلام فرهنگی- مذهبی را مورد بازدید قرار داده و خرید می کنند.
7247*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.