به گزارش ایرنا، حامد حمزه‌خانی روز دوشنبه به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب به خبرنگار ایرنا گفت: چهار اتوبوس از جنوب و چهار اتوبوس از شمال بومهن، سه اتوبوس از بخش جاجرود و 11 اتوبوس از نقاط مختلف پردیس به حرم مطهر اعزام شدند و در صورت نیاز یک اتوبوس دیگر اضافه خواهد شد.
وی در ادامه تصریح کرد: به منظور رفاه حال زائران روزه دار اتوبوس‌های مجهز در نظر گرفته شده است در این اعزام بسته‎های فرهنگی، شامل لوح فشرده با محتوای ادعیه شب‌های قدر و مطالب مرتبط با ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به زائران اهدا می‌شود.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی ابن موسی‌الرضا (ع) با اشاره به موارد امنیتی و ایمنی این سفر خاطر نشان کرد: گروه‌هایی از اورژانس، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی کاروان زائران را همراهی می کنند و امسال ستاد گمشدگان برای زائران شهرستان دو دستگاه مینی بوس در پارکینگ تخصیص یافته تا افراد بازمانده را به مقصد برسانند.
وی با بیان اینکه شهرستان پردیس در شب‌های قدر میزبان شهدای گمنام است، گفت: امسال میزبان 4 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستیم از شب گذشته این شهدا تحویل ستاد شدند و در مراسم‌ شب‌های قدر مهمان مساجد شهرستان خواهند بود.
تهران/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.