به گفته مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد، جشنواره غذای اقوام ایرانی و سوغات استان ها با عنوان نان و خرما تا پایان ماه مبارک رمضان پذیرای شهروندان خواهد بود.
به گزارش روز شنبه روابط عمومی این شرکت، سیدمحمدحسین حجازی گفت: این جشنواره در قالب 30 غرفه به عرضه غذای اقوام و سوغات استان ها پرداخته است.
به گفته وی، در این جشنواره تلاش شده شهروندان تهرانی با آیین و سنت های استان های مختلف آشنا شوند.
حجازی ادامه داد: این جشنواره حد فاصل بوستان آب و آتش تا ورودی پل طبیعت برگزار می شود و تا پایان ماه مبارک نیز ادامه خواهد داشت.

*تئاتر مردمی خرداد
مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد همچنین در ادامه با اشاره به برگزاری«پنجمین همایش سراسری تئاتر مردمی خرداد» در این اراضی گفت: این همایش با محوریت قیام 15 خرداد، شخصیت امام خمینی (ره) و مبارزات سیاسی ایشان هر ساله در خردادماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اجرای بخش خیابانی این دوره جشنواره یادآورشد: فضای باز مجموعه تئاترشهر، محوطه حوزه هنری، بوستان آب و آتش، برج میلاد و همچنین خانه هنرمندان میزبان این دوره از همایش بودند.
حجازی با بیان اینکه همایش سراسری تئاتر مردمی در دو بخش تهران و شهرستان‌ها اجرا می‌شود، افزود: این برنامه از هشتم تا دوازدهم خردادماه در تهران و از 12 تا 15 خرداد در شهرستان‌ها و مراکز استان اجرا خواهد شد.
به گفته حجازی نمایش های میدانی برگزیده پنجمین همایش سراسری تئاتر مردمی خرداد، هر شب تا 15 خردادماه در بوستان آب و آتش اجرا می شود.
تهرام/9353// 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.