رضا اردکانیان عصر پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح چند طرح وزارت نیرو در رودهن شهرستان دماوند به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: اینک در شرایطی هستیم که حتی می توانیم به کشورهای همسایه و بازار هدف هم خدمات دهی کنیم.
وی تاکید کرد: البته ما دنبال قطع ارتباط ( با دیگر کشورها) نیستیم و از هر راه ممکن که مصالح کشور را تامین کند می توانیم با مرزهای دانش در ارتباط باشیم و خدمت رسانی را توسعه دهیم.
وزیر نیرو بیان کرد: باید تا پایان برنامه ششم توسعه پنج هزار مگاوات از ظرفیت انرژی های نو و پاک که عمدتا نیروهای خورشیدی و بادی هستند بهره مند شویم و در این زمینه از هر ظرفیتی استفاده خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا، وزیر نیرو همچنین در آیین افتتاح این طرح ها گفت: مردم باید بدانند برای اینکه آب در اختیار آنها قرار می گیرد چه هزینه هایی انجام و از این طریق رضایتمندی آنها بیشتر حاصل می شود.
اردکانیان افزود: یکی از نیازهای جدی در حوزه آب و فاضلاب داشتن الگوهای مناسب است بدون آنکه دچار خودشیفتگی شویم یا اجازه دهیم خدمات رسانی بخوبی انجام نشود.
به گزارش ایرنا در این آیین چند طرح ازجمله تاسیسات تولید برق با فشارشکن نرم که گفته شده برای نخستین بار در ایران به مرحله اجرایی درآمده در رودهن افتتاح شد.
همچنین چند طرح دیگر حوزه وزارت نیرو افتتاح شد که بهره برداری از مرکز پایش و راهبری تاسیسات آبفا با 96 میلیارد ریال اعتبار از جمله آنها بود.
طرح نوسازی و تجهیز ناوگان خودروهای امدادی و عملیاتی شرکت آبفا شرق استان نیز با 75 میلیارد ریال اعتبار اجرایی شد.
تامین برق اضطراری سامانه انتقال آب لتیان به شهرستان پردیس ازجمله دیگر طرح ها بود که اعتبار آن 20 میلیارد ریال اعلام شده است.
شهرستان دماوند در شمال شرق تهران واقع شده است.
وزیر نیرو امروز همچنین چند طرح دیگر را در شهرستان های ورامین، پاکدشت، قرچک و پردیس افتتاح کرد که افتتاح خط لوله انتقال آب از سد ماملو به قرچک، تصفیه خانه فاضلاب پاکدشت و بخش دوم تصفیه خانه پردیس ازجمله آنهاست.
شهرستان دماوند در شمال شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/7246/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.