به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد علی افشانی روز چهارشنبه در مراسم تجدید میثاق اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری تهران با آرمان های امام خمینی(ره) افزود: همه ما می توانیم با رعایت قانون و خدمت به تمام اقشار جامعه بویژه طبقات محروم تبعیض در شهر که اختلاف طبقاتی به فاصله چند صدمتر مشهود است را کاهش دهیم.
وی که از 23 اردیبهشت ماه امسال سکان شهرداری تهران را در دست گرفته با بیان اینکه کاهش دوگانگی زیست در شهر قدم گذاشتن در مسیری است که امام راحل برای ما ترسیم کردند خاطر نشان کرد: این همان دغدغه ای رهبر معظم انقلاب است که سال ها آن را بیان می کنند و هر شش ماه در ارتباط با آن جلسه تشکیل می دهند.
افشانی حل آسیب های اجتماعی و بازآفرینی بافت ناکارآمد شهری را یکی از مهمترین وظایف شهرداری تهران برشمرد و اضافه کرد: اگر صادقانه به مردم خدمت کنیم مردم نیز به ما اعتماد می کنند و به دنبال آن برای حل مشکلات مشارکت خواهند کرد.
شهردار تهران با اشاره به اینکه امروز بزرگترین توطئه بین المللی و منطقه ای علیه ایران در حال انجام است عنوان کرد: با پیروی از مشی امام راحل و قرارگرفتن پشت سر رهبر معظم انقلاب و با وحدت می توان از این مرحله سربلند بیرون آمد.
افشانی ماندگاری نام امام و استمرار انقلاب را در گرو وحدت، انسجام ملی، پرهیز از نفرت، کینه و خشونت و قدم گذاشتن در مسیر صلح و دوستی دانست و تاکید کرد: برای پاسداشت خون صدها شهید و نیز بزرگان انقلاب همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی باید به گونه ای عمل کنیم که انقلاب هر روز نسبت به گذشته سربلندتر شود.
شهردار تهران یادآور شد: امام از هیچ تهدید داخلی و خارجی نمی ترسید و از آرامش، اطمینان و اعتماد به نفس مثال زدنی برخوردار بود که این موضوع درس بزرگی را به ما و همه نسل ها آموزش می دهد.
وی تاکید کرد: امام باور عمیقی به مردم و هم پیوندی با آنها داشت که استقبال از ایشان و بدرقه وی بیانگر این پیوند عمیق است.
این مراسم در آستانه 14 خرداد سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد.
تهرام/9353/7247/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.