محمد صادق حسنی روز سه شنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب به خبرنگار ایرنا افزود: روزانه بیش از 60هزار نفر از بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب از خدمات رایگان دهکده تفریحی و ورزشی سازمان ورزش شهرداری در مصلای امام خمینی (ره) بهره می برند.
وی ادامه داد: دهکده تفریحی ورزشی شهرداری با همکاری ادارات تربیت بدنی مناطق 22 گانه پایتخت با مساحت 4هزار متر مربع در ضلع شمالی مصلای امام خمینی (ره) دایر شده که بیشترین علاقه مندان آن را دانش آموزان، خانواده ها و کودکان تشکیل می دهند.
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران خاطر نشان کرد: در حال حاضر 100 عنوان ورزش فردی و تیمی برای غنی سازی اوقات فراغت بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب در نظر گرفته شده است.
حسنی با بیان اینکه مقدمات مسابقات ورزشی ماه مبارک رمضان فراهم شده ، تاکید کرد: مسابقات ورزشی و تفریحی ماه رمضان پس از نمایشگاه کتاب با شرکت بیش از یک میلیون نفر در 354 محله پایتخت برگزار می شود.
سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران با شعار« نه به کتاب نخواندن» از 12 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی آغاز شده تا روزشنبه (22 اردیبهشت ماه ) ادامه دارد.
نمایشگاه کتاب تهران امسال در 130 هزار متر مربع راه اندازی شده که 2هزار و 500 ناشر داخلی و 132 ناشر خارجی کتاب های خود را در این دوره نمایشگاه در میان مخاطبان، علاقه مندان و دانشجویان عرضه کردند.
تهرام/7247/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.