مرتضی توکلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پردیس فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی با مشارکت تمامی ادارات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با رویکرد خانواده محور ایجاد شده که امکان و بستر لازم را برای حضور اهالی فرهنگ و ادب از هر قشر و گروه سنی به ویژه مادران و کودکان در یک فضای آرام و با نشاط فراهم می کند.
وی افزود: با توجه به جمعیت قابل توجه اهالی فرهنگ و ادب در نمایشگاه کتاب، اداره کل آموزش و مشارکت اجتماعی در کنار دیگر بخش های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی مجموعه ای از جشن ها، برنامه ها و کارگاه های آموزشی را برای بازدیدکنندگان به ویژه کودکان و مادران پیش بینی کرده است.
مدیرکل آموزش و مشارکت اجتماعی شهرداری تهران گفت: مجموعه اقدامات این اداره کل در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «بازی، آموزش و یادگیری» طراحی و اجرا می شود.
توکلی، پرورش انسان ها و نسلی مسئولیت پذیر، منضبط، متعهد و قانونمند را از اهداف اصلی اداره کل آموزش و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران عنوان کرد و افزود: این معاونت با پردیس فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی در تلاش است ضمن ایجاد محیط دوستدار کودک، کودکان و خانواده ها را بیش از پیش با مفاهیم کلیدی و مهارت های زندگی در شهرها و کلان شهرها آشنا کند.
وی گفت:علاوه بر فضاهای آموزش دهنده و سرگرمی، تعدادی اتاق مادر و کودک با همکاری مناطق یک، 2، هشت، 9 و 12 در فضاهای جانبی نمایشگاه برای آسایش این 2 گروه بازدیدکننده راه اندازی شده تا مادران در مکانی مجهز به نوزادان خود رسیدگی کنند.
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از 12 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) آغاز بکار کرده و تا 22 ماه جاری از ساعت 10 تا 20 میزبان علاقه مندان است.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.