به گزارش ایرنا، فرشاد اسکندری روز دوشنبه در کارگروه عمران و شهرسازی سمینار 'نقش شوراها در توسعه شهرستان ری' گفت: فاز اول بهسازی این محور از زندان فشافویه تا امامزاده بی بی هاجر به اندازه پنج کیلومترآغاز و در مدت یک ماه عملیات عمرانی آن به پایان می رسد.
وی با بیان اینکه محور مواصلاتی حسن آباد به چرمشهر در اثر تردد خودروهای سنگین از بین رفته و نیاز به بهسازی دارد، اظهار کرد: این جاده مسیر ارتباطی زندان های استان تهران، شهرک صنعتی چرمشهر و بسیاری از دامداری های استان تهران است که ضرورت بهسازی آن بسیار اهمیت داشت.
اسکندری با بیان اینکه فاز دوم بهسازی جاده چرمشهر بعد از فاز اول آغاز خواهد شد، عنوان کرد: 400 میلیارد ریال برای فاز دوم بهسازی این جاده اختصاص یافته است که در صورت تخصیص اعتبار، عملیات عمرانی در این قسمت آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: فاز دوم عملیات عمرانی محور چرمشهر از امامزاده بی بی هاجر تا چرمشهر خواهد بود و در این طرح عمرانی بسیاری از قوس های جاده تغییرات هندسی خواهد داشت.
اسکندری در پایان یادآور شد: روکش آسفالت جاده قدیم قم و آسفالت کمربندی دوم نیز به زودی آغاز خواهد شد.
سمینار 'نقش شوراها در توسعه شهرستان ری' امروز - دوشنبه - به مناسبت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا در 6 کارگروه و با حضور تواهن معاون استاندار تهران، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، اعضای شورای شهر تهران و اعضای شوراهای شهرهای شهرستان ری، شهرداران و جمعی از مسئولان شهری در فرودگاه امام خمینی(ره) برگزار شد.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.