به گزارش ایرنا، سردار محمد ابراهیم کریمی روز یکشنبه در همایش کارگران شهرستان ورامین که در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی ورامین برگزار شد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب ، از سال 89 تا کنون بر حمایت از تولید داخلی تأکید داشته اند و این نشان از درایت و شناخت راه های نفوذ دشمن در کشور دارد.
وی افزود: خرید کالای ایرانی باید به فرهنگ مردم ایران تبدیل شود و همگان لازم است تا نسبت به کالای ساخت داخل تعصب داشته باشند.
وی با اشاره به این که واردات بی رویه، زندگی کارگران را با مشکل جدی مواجه کرده افزود: مردم ایران در طول دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی ثابت کردند که با ایستادگی و مقاومت می توانند تمامی موانع و مشکلات را از پیش پای خود بردارند و امروز نیز با همان نگاه باید در حوزه اقتصاد نیز وارد صحنه شد و توطئه دشمنان را خنثی کرد.
وی تصریح کرد: واردات کالاهای خارجی به ویژه در حوزه قاچاق کالا باعث شده تا کارگران در تأمین معیشت خود با مشکل جدی مواجه شوند و لازم است علاوه بر توجه مردم، دولت نیز در حوزه نظارت، دقت بیشتری را اعمال کند.
کریمی گفت: با تلاش کارگران و تمامی تولید کنندگان، محصولاتی در کشور تولید می شود که قابلیت رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارد و لازم است تا با افزایش کیفیت کالاها، این فرصت را به مردم دهیم تا از محصولات بهتری استفاده کنند.
وی تأکید کرد: زمانی که تولید ملی محور اقتصاد کشور شد و با قاچاق کالا با جدیت مقابله مقابله شد، مشکل اشتغال، تولید و معیشت کارگران برطرف و تولید داخلی افزایش می یابد.
مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در بخش دیگری از سخنان با اشاره به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا گفت: عربده کشی سران آمریکا نه از روز قدرت که از سر عجر و ناتوانی است ، آن ها همچون طبل توخالی از خود صدا تولید می کنند در صورتی که همگان شکست آن ها را در تشکیل گروه های تروریستی داعش مشاهده کردند.
در پایان این مراسم از کارگران نمونه شهرستان ورامین تجلیل به عمل آمد.
از پنجم تا 12 اردیبهشت ماه به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.