به گزارش عصر یکشنبه خبرنگار ایرنا، از ساعت 17 و 45 دقیقه امروز بدنبال بارش شدید باران همراه با رعد و برق موجب کند شدن تردد خودروها در خیابان ها شده است.
بر اساس این گزارش بارش باران به حدی شدید است که موتورسواران مجبور شدند از تردد در خیابان ها منصرف شوند و عابران پیاده نیز در حاشیه معابر و خیابان ها در مکان های مسقف قرار گیرند.
در حال حاضر بدنبال بارش باران تردد خودروها در خیابان ها و بزرگراه ها به کندی صورت می گیرد و به نظر می رسد ترافیک در خیابان های شهر تهران هر لحظه بیشتر و بیشتر شود.
با توجه به ترافیک نسبتا شدید در خیابان های تهران صدای بوق خودروها بیشتر به گوش می رسد و برف پاک کن های خودورها نیز به تندی در حال فعالیت است.
با توجه به بارش نسبتا شدید باران احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد و به همین منظور عوامل خدمات شهری شهرداری تهران برای جلوگیری از آبگرفتگی در مناطق مختلف شهر تهران در آماده باش قرار دارند.
اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان در 2 روز آینده را نیمه ابری همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی و از کاهش 5 درجه ای دمای هوا در مناطق مختلف استان از جمله پایتخت خبر داد.
کمینه و بیشینه دمای هوای پایتخت در روز یکشنبه ( 12 و 24 )، دوشنبه (11 و 19 ) و سه شنبه (11 و 19 ) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
بر اساس این گزارش، وضعیت جوی استان تهران طی 2 روز آینده، نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و در برخی مناطق ( به خصوص مناطق جنوبی و غربی) گاهی با تندباد موقتی و احتمال گرد و خاک پیش بینی شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.