به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قرچک اظهار کرد: احداث شهرک صنعتی قرچک از مهمترین نیازهای این شهرستان بود که بعد از 13 سال عملیاتی شد.
وی بیان کرد: هم اکنون 15 شرکت بزرگ صنعتی در حال فعالیت در شهرک صنعتی قرچک هستند و محصولات با کیفیت و قابل رقابت با نمونه های خارجی را تولید و روانه بازار مصرف می کنند.
وی اظهار کرد: این شهرستان با استقرار صدها واحد تولیدی در حال تبدیل شدن به منطقه فعال اقتصادی است.
فرماندار قرچک با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای ایرانی گفت : دولت تدبیر و امید تلاش دارد تا با حمایت از تولید کنندگان زمینه تولید محصولات با کیفیت را فراهم کند تا به واسطه توجه مردم به کالای ایرانی ، شاهد توسعه رشد اقتصادی در جامعه باشیم.
وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی نیز گفت : فرهنگ حمایت از کالای ایرانی باید از سنین پائین در افراد نهادینه شود و طوری تبییین شود که اگر امروز از کالای ایرانی استفاده کنند فردای روشنی در انتظار آن ها خواهد بود.
وی به برخی از مشکلات شهرستان قرچک نیز اشاره کرد و افزود: پراکندگی ادارات در مناطق مختلف شهرستان نگرانی هایی را برای مردم به همراه داشته است که برای رفع این مشکل ، سایت اداری شهرستان در نظر گرفته شده و به زودی در اختیار ادارات قرار می گیرد تا عملیات احداث ساختمان های اداری آغاز شود.
وی با اشاره به رشد 100 درصدی فضاهای بهداشتی و درمانی در مناطق شهری و روستایی شهرستان، از بهره برداری بیمارستان 96 تختخوابی در آینده ای نزدیک خبر داد.
قرچک با 280 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.