محمد سالاری روز سه شنبه گفت و گو در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کمیسیون شهرسازی و معماری و کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در جلسه مشترکی که با مدیران معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران داشتند نسبت به عدم ابلاغ مصوبه شورا مبنی بر لغو مصوبه برج باغ ها اعتراض کردند.
وی گفت: شورای شهر تهران در اواخر سال گذشته نسبت به تصویب مصوبه ای مبنی بر لغو مصوبه برج باغ ها مصوبه سال 1383 اقدام کرد و این مصوبه در هیات تطبیق فرمانداری تهران مورد تایید قرار گرفت و باید بلافاصله توسط شهرداری تهران ابلاغ می شد تا هیچ پروانه ای برای ساخت و ساز در باغ ها صادر نشود.
وی افزود: متاسفانه برغم پیگیری های کمیسیون شهرسازی و معماری و کمیسیون سلامت، هنوز شهرداری تهران نسبت به ابلاغ این مصوبه اقدام نکرده است.
سالاری با اشاره به جلسه امروز کمیسیون های شهرسازی و معماری و سلامت و محیط زیست با مدیران معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، گفت: مقرر شد شهرداری هر چه سریع تر نسبت به ابلاغ لغو مصوبه برج باغ ها اقدام کند.
وی تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد شهرداری تهران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری طرح جایگزین مصوبه برج باغ و نحوه بارگذاری در باغات را به شورای شهر و شورای عالی شهرسازی و معماری کشور جهت تصویب ارائه کند.
تهرام/7244//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.