به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک، محسن یوسفی در مورد این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از شاخص ترین برنامه های اجتماعی و فرهنگی شهرداری با هدف جلب مشارکت شهروندان در حوزه محیط زیست محسوب می شود.
وی افزود: این نمایشگاه با ده ها غرفه جانمایی شده است که بخشی از آن در قالب حمایت از تولید داخلی در اختیار بانوان کارآفرین شهر قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: ایستگاه بزرگ کودک با پیش بینی برنامه های شاد و مفرح کودکانه، محیط زیست، آسیب های اجتماعی، کارگاه آموزشی تفکیک زباله از مبدا، سلامت و ورزش های همگانی و استفاده بهینه از پسماندها از دیگر غرفه های فعال در این نمایشگاه است.
یوسفی خاطرنشان کرد: شهرداری به منظور ایجاد شرایط مناسب جهت بازدید فراگیر شهروندان از نمایشگاه خودروهای حمل و نقل عمومی رایگان را به مدارس اعزام کرده و شرایط حضور دانش آموزان و بازدید آنها از نمایشگاه را فراهم می کند
نمایشگاه 'آسمان آبی و زمین پاک' به مدت 2 روز در بوستان خانواده دایر است و اختتامیه نمایشگاه با جشن بزرگ سفیر باران و پیش بینی برنامه های شاد و مفرح به مناسبت اعیاد شعبانیه پنجم اردیبهشت برگزار می شود.
22 آوریل - دوم اردیبهشت - روز زمین پاک نامگذاری شده است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.