سرهنگ سیاوش محبی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عوامل راهداری مشغول نمک پاشی و برف روبی جهت باز نگه داشتن این مسیرارتباطی هستند.
رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به شرایط جوی به رانندگان توصیه کرد که هنگام عبور از این مسیر صبر و حوصله و رعایت نکات ایمنی در نظرداشته باشند.
همچنین روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به دلیل بارش برف، سرما و لغزندگی معابر اعلام کرد: تمامی مدارس نوبت صبح و عصر شهرستان فیروزکوه درامروز (دوشنبه 27 فروردین) تعطیل است.

* بارش نخستین برف بهاری درشهرستانها شرق استان تهران
همزمان با بیست و هفتمین روز از بهار سال 97، برف شهرستان های دماوند و فیروزکوه در شرق استان تهران را سفید پوش کرد.
طبق اعلام سازمان هواشناسی استان تهران هم اکنون سرعت ورزش باد: 3 متر بر ثانیه و 10 کیلومتر بر ساعت است و حدود 15 میلیمتر باران در شهرستان دماوند باریده است.
همچنین بیشینه دما در 24 ساعت گذشته 8 و کمینه دما منفی یک درجه سانتیگراد می باشد.
حمیدرضا طاهری، رئیس اداره هواشناسی دماوند و آبعلی با بیان اینکه امروز شاهد کاهش درجه دما در منطقه خواهیم بود، گفت: هوا تا روزهای پایانی هفته ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران یا برف و وزش باد خواهد بود و در ساعات میانی روز کاهش یافته و از منطقه خارج می‌شود.
همچنین طبق اعلام سازمان هواشناسی، شهرستان فیروزکوه امروز و شب گذشته، سردترین ساعات روز را در استان تهران داشته است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.