علیرضا ناصری پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایجاد شهر نمایشگاهی و تجاری در باقرشهرعلاوه بر رونق کسب و کار فعالان اقتصادی موجبات اشتغال جوانان جویای کاری جنوب تهران را نیز مهیا می کند.
وی با بیان اینکه شهرسنگ باقرشهر 150هکتار مساحت دارد، عنوان کرد: این شهر یکی از مراکز عمده تولید سنگ و قطب صنعتی استان تهران محسوب می شود که باید از ظرفیت های عظیم اقتصادی این منطقه در رفع بیکاری، افزایش درآمدهای شهرداری و توسعه پایدار شهری این منطقه استفاده کرد.
ناصری پور با اشاره به اینکه 50 سال از ساخت اولین کارخانه سنگبری در باقرشهر می گذرد، یادآور شد: در حال حاضر بیش از 200 کارخانه و کارگاه کوچک و بزرگ در زمینه های تولید و فروش سنگ های تزئینی و ساختمانی، تولید نایلکس، ظروف پلاستیک و تولید مواد غذایی در این شهر صنعتی فعالیت دارند.
وی در ادامه بازسازی بافت فرسوده را از اولویت های شهرداری باقرشهر بیان کرد و گفت: مدیریت شهری باقرشهر در جهت نوسازی بافت های فرسوده باید از این فرصت ایجاد شده به بهترین شکل استفاده نماید چرا که نوسازی بافت فرسوده علاوه بر توسعه شهری موجب افزایش اشتغال و رفع بیکاری نیز می شود.
باقرشهر با مساحت 500 هکتار یکی از شهرهای کلان شهر تهران است که در محور ارتباطی تهران ـ قم و در حوزه سرزمینی شهرستان ری واقع شده است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.