به گزارش روز جمعه ایرنا از استانداری تهران؛ محمدحسین مقیمی با صدور پیامی به‌مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار ، افزود: سومین روز از ماه مبارک شعبان به تعبیر رهبر فقید و کبیر انقلاب اسلامی، روز طلیعه پاسدار و پاسداری از مکتب مترقی اسلام است.
به گفته وی، پاسدار گل واژه ای معطر و مطهر در قاموس عشق است که با عطر ایثار و شهادت انس یافته و پاسداران، یادگاران سال‌های آتش و عشق و ایمان هستند که در طول چهار دهه عمر بابرکت انقلاب و نظام، در سنگر دفاع از ارزش‌های اسلامی پرچم عزت و شکوه ملی کشور را بر فراز سپهر باعظمت جمهوری اسلامی برافراشته نگهداشته اند.
مقیمی در این پیام تصریح کرده، اینان فهمیده‌های مکتب و اندیشه حسینی هستند که پیام آزادگی مولا و مقتدای خود، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را در گوش جهانیان بخصوص ملت‌های آزادیخواه طنین انداز کردند.
وی افزود: امروز نیز پاسداری، رسالتی انسانی و الهی بر دوش انسان‌های وارسته و جوانانی با ضمیر پاک و روشن است تا با کوشش و مجاهدت خود، تجربه زیستن در پرتو امنیت و آرامش در سایه‌سار شجره طیبه انقلاب اسلامی را به همه آحاد ملت و مردم رشید ایران اسلامی هدیه کنند.
تهرام 6139**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.