به گزارش روز جمعه ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، با عبور امواج تراز میانی بر فراز استان تهران طی امروز و 2 روز آینده، آسمان استان را نیمه ابری و ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات (به خصوص در ساعات بعد از ظهر تا شب) رگبار باران گاهی رعد و برق و باد شدید موقتی (به خصوص مناطق جنوبی استان) پیش بینی کرد و روز یکشنبه بارش باران و برف در ارتفاعات شرقی دور از انتظار نمی باشد.
همچنین هواشناسی استان تهران در اخطاریه ای اعلام کرد که با توجه به اینکه تا روز دوشنبه شدت فعالیت این سامانه در ساعات بعد ازظهر و شب در نیمه شرقی و ارتفاعات استان بیشتر می شود از این رو به دلیل رگبار و رعد و برق تند باد موقتی و احتمال شکل گیری روان آب و سیلاب ناگهانی در مناطق مستعد توصیه می شود که در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران، کمینه و بیشینه دمای هوای پایتخت در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه را به ترتیب (12 و 23) ، (11 و 21) و (9 و 19) درجه سانتیگراد پیش بینی کرده است.
براساس این گزارش، ورامین با 26درجه سانتیگراد و فیروزکوه- امین آباد با 10 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7247/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.