زهرا نژاد بهرام روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پاسخ به این سوال که گفته می شود شهردار تهران در روزهای آتی دوباره استعفای خود را به شورای شهر تقدیم خواهد کرد، گفت: برای انتخاب شهردار تهران رای 21 نفره داده بودیم و اکنون نمی شود که ایشان بگویند من بیمار هستم و ما استعفا را بپذیریم.
وی گفت: قطعا شورای شهر هم انتظاراتی دارد و بین کسی که از نماینده های مردم رای اعتماد گرفته و نماینده مردم رابطه دو سویه برقرار است.
وی با بیان اینکه بعد از انتخابات شوراها با رای قاطع ایشان را انتخاب کردیم، افزود: اگر ایشان مجددا استعفا دهند، دلایل استعفا دوباره بطور جدی بررسی و پاسخ متناسب با استعفا را به ایشان می دهیم.
نژاد بهرام تاکید کرد: بدیهی است که تا زمانیکه نماینده های مردم در شورای شهر با استعفای ایشان موافقت نکنند، ایشان شهرداری قانونی خواهند بود.
اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز گذشته در اولین جلسه علنی خود موضوع استعفای شهردار تهران را بررسی و با 16 رای آن را رد کردند.
انتشار اخبار غیر رسمی در فضای مجازی حاکی از آن است که محمدعلی نجفی شهردار تهران طی امروز و فردا استعفای دوم خود را برای رییس شورای شهر می فرستد.
تهرام/7244//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.