به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی روز شنبه در آیین افتتاح 20 پروژه عمران شهری منطقه 8 تهران، افزود: با توجه به تحقق 95 درصدی درآمدهای پیش بینی شده شهرداری در سال 96، توانستیم این میزان از بدهی های شهرداری را پرداخت کنیم.
وی با اشاره به شرایط نامناسب مالی و مدیریتی شهرداری تهران در ابتدای سال 96، اظهار کرد: پیش بینی ها نشان می داد حدود 85 درصد از درآمدهای شهرداری تهران در سال 96 محقق شود که خوشبختانه موفق شدیم این میزان را به 95 درصد افزایش دهیم.
نجفی با تاکید بر اینکه با وجود چالش و محدودیت های موجود بالاترین سطح خدمت را به شهروندان ارائه می کنیم، تصریح کرد: البته ارزیابی کار شهرداری تهران با اعضای شورا و شهروندان است.
به گفته وی، چشم انداز پیش روی شهرداری تهران در سال 97 مثبت است و با همراهی شورا و اضافه شدن 6 ماده مربوط به شهرداری ها در بودجه عمومی کشور، بخشی از مشکلات مدیریت شهری کشور از جمله کلانشهر تهران برطرف خواهد شد.
شهردار تهران محله محوری را از برنامه های شورا و شهرداری در پایتخت عنوان کرد و افزود: درهمین زمینه باید پروژه های محله ای و منطقه ای در کنار پروژه های بزرگ به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
نجفی با بیان اینکه شهرداری تهران یک نهاد خدمتگزار است، اظهار کرد: در ایام نوروز، برنامه های ویژه ای از جمله نوروزگاه در شهر تهران اجرا شد که مورد توجه و عنایت شهروندان و گردشگران قرار گرفت.
شهردار تهران گفت: هدف ما جلب مشارکت و همراهی شهروندان در عرصه مدیریت و اداره شهر است چراکه انجام برخی کارها بدون همراهی و مشارکت مردم امکانپذیر نیست.
به گزارش ایرنا، آیین بهره برداری از 20 پروژه عمران شهری(ترافیکی، خدمات شهری، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی) با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران، حجت الاسلام دعایی، احمد مسجدجامعی و جمعی از مدیران شهری پایتخت برگزار شد.
در این آیین بهره برداری از 20 پروژه عمران شهری(ترافیکی، خدمات شهری، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی) با 20 میلیارد تومان اعتبار در منطقه 8 تهران آغاز شد.
تهرام/9353/1735**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.