به گزارش ایرنا، محمد جواد شیرازی روز شنبه در تشریح عملکرد سامانه 137 شهرداری تهران، افزود: براساس گزارش آماری سامانه مدیریت شهری 137 در 6 ماهه دوم سال گذشته، شهروندان تهرانی بیش از 915 هزار تماس با این سامانه برقرار کردند که این میزان تماس نسبت به نیمه نخست سال حدود 13.9 درصد کاهش یافته است.
وی اظهار کرد: از مجموع تماس های شهروندان حدود 600 هزار درخواست، ثبت و برای اجرا و پیگیری به واحدهای مربوطه در شهرداری تهران ارجاع شده است. به گفته شیرازی، دراین میان حوزه خدمات شهری با بیش از 67 درصد، بیشترین حجم پیام ها و درخواست ها را به خود اختصاص داده است.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران افزود: بیشترین فراوانی در این حوزه شامل رفع سد معبر دستفروشان، نظافت معابر شهری و رفع خطر درختان شکسته بوده است.
شیرازی تصریح کرد: همچنین حوزه فنی عمرانی، شهرسازی، اجتماعی و ترافیک به ترتیب در رده های بعدی مطالبات شهروندان تهران براساس آمار سامانه 137 قرار دارد که بیشترین درخواست شهروندان نیز مربوط به مناطق 1، 2 و 4 بوده است.

* تماس 230 هزار شهروند با سامانه 1888
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در ادامه گفت: بیش از 231 هزار تماس در 6 ماهه دوم سال گذشته با سامانه نظارت همگانی 1888 در شهر تهران برقرار شده است.
وی اظهار کرد: 90 درصد از مجموع پیام های ثبت شده در سامانه 1888 برای پیگیری و اجرا به حوزه های مربوطه در شهرداری تهران ارسال شده است.
به گفته وی، 95 درصد پیام های شهروندان تهران با سامانه 1888 در قالب انتقاد و شکایت و 5 درصد نیز تقدیر و تشکر بوده است.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: موضوعات مربوط به سد معبر دستفروشان، مزاحمت های صنفی صنایع و مشاغل مزاحم، سد معبر اصناف، صورت وضعیت پیمانکار نیز مهم ترین موارد مطرح شده از سوی شهروندان در سامانه 1888 بوده اند.
تهرام 6139**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.