سعید طاهری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر 25 اسفند تا 15 فروردین با استقرار پایگاه های ثابت و سیار و ارائه خدمات درمانی، امدادی و اسکان موقت در سطح شهرستان دماوند اجرا شد.
به گفته وی، طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند با ایجاد و فعالیت 2 پایگاه ثابت در محور هراز(محدوده پیست اسکی آبعلی) و محور فیروزکوه (منطقه چناران) و یک پایگاه موقت در ورودی شهر آبسرد اجرا شد.
وی با اشاره به استقرار و فعالیت 64 نیروی هلال احمر در پایگاههای نوروزی شهرستان دماوند، اظهار کرد: اسکان موقت یک هزار و 295 خانوار و ارائه خدمات درمانی به 486 نفر و توزیع افزون بر 14 هزار نقشه گردشگری از جمله خدمات ارائه شده توسط پایگاه های امداد و نجات هلال احمر دماوند در تعطیلات نوروز است.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: همچنین انجام 88 مورد خدمات حضوری امداد و نجات، 10 مورد اعزام به مراکز درمانی و 7 مورد درمان سرپایی در محل حادثه از دیگر اقدامات تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان در ایام نوروز بوده است.
شهرستان دماوند با جمعیتی بالغ بر 100 هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7246**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.