به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 690 کیلوگرم مرفین از جمله مواد توقیف شده است، افزود: این مواد با ارزش ریالی بالا به همراه سه دستگاه خودرو از باندی پنج نفره که با انتقال این مواد از زاهدان قصد وارد کردن آن به تهران را داشتند، کشف و توقیف شد.
وی با اشاره به اینکه مجموعا 9 عامل اصلی در رابطه با این 2 باند دستگیر شده اند، ادامه داد: یک باند چهار نفره نیز که از مبدا هرمزگان قصد انتقال 567 کیلوگرم مواد مخدر را به تهران داشتند، منهدم و اعضای آن دستگیر شدند.
رحیمی گفت: 3 باند کوچک نیز که کار توزیع و پخش مواد مخدر را در تهران انجام می دادند نیز در 24 ساعت گذشته شناسایی و دستگیر شدند که از یک باند که چهار خانم با همراهی یک کودک آن را شکل داده بودند، 67 کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد.
وی اضافه کرد: 300 خرده فروش مواد مخدر که در پارک ها، منازل و پاتوق ها فعالیت می کردند نیز در 24 ساعت گذشته دستگیر شدند.
وی همچنین از دستگیری 320 معتاد متجاهر بدون مکان در 24 ساعت گذشته به خواست مردم مناطق مختلف تهران خبر داد و افزود: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان عمده و خرد مواد مخدر همچنان با قاطعیت ادامه دارد.

** طرح ترافیکی تهران بزرگ مراقب سرعت غیرمجاز در اتوبان ها است
رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح ترافیکی ویژه تهران بزرگ گفت: این طرح از 28 اسفند که خیابان های تهران بزرگ کمی خلوت شده است، آغاز شده است.
سردار رحیمی عنوان کرد: با توجه به خلوتی خیابان ها و بزرگراه های تهران علاوه بر 335 دوربین ثابت برای کنترل سرعت های غیرمجاز و رفتارهای مخاطره آمیز حین رانندگی از دوربین های لیزرگان استفاده می شود.
وی گفت: از 28 اسفند تا امروز(2 فروردین) نسبت به مدت مشابه سال گذشته مجروحین تصادفات خودرویی در تهران یک درصد و کشته ها 75 درصد کاهش یافته است.
وی بیان کرد: اعمال قانون از 28 اسفند تا 2 فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشت 21 درصد، توقیف خودروهای بروز دهنده رفتار مخاطره آمیز 19 درصد و برخورد با رفتارهای خطرساز 199 درصد افزایش یافته است.

** سرقت های نوروزی 17 درصد کاهش داشته است
رئیس پلیس تهران بزرگ در ادامه از کاهش 17 درصدی سرقت از 28 اسفند تا 2 فروردین نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در این مدت 43 درصد افزایش کشف در سطح تهران داشته ایم.
وی گفت: تیم های مختلف سواره و پیاده پلیس در تمام طول روز در سطح شهر تهران فعالیت می کنند و هر گونه اسباب کشی نیز در ایام نوروز مگر با مجوز کلانتری محل ممنوع است.
/6003/6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.